Shop Mobile More Submit  Join Login
Romantically Apocalyptic 43 by alexiuss Romantically Apocalyptic 43 by alexiuss
Read the NEXT episode of ôRomantically Apocalyptic" here: [link]



~~~~~~~~~~~
JOIN zee captain's army on facebook: [link]

Follow :iconzeecaptainplz: on twitter:[link]
Add a Comment:
 
:iconzeepaarden:
zeepaarden Featured By Owner Aug 2, 2015  Hobbyist General Artist
Those shoes are awesome.
Reply
:iconijustloveit619:
ijustloveit619 Featured By Owner Nov 15, 2012  Student Digital Artist
Hahahah XD
Reply
:iconmycatlikestuna:
mycatlikestuna Featured By Owner Sep 25, 2012  Student
O.O

I hate spidrz....
Reply
:iconcombak:
Combak Featured By Owner Jul 15, 2012
Red vs. Blue anyone?
Reply
:iconbotgal:
botgal Featured By Owner Jun 14, 2012  Hobbyist General Artist
Life is like a box of chocolates. You never know if it's filled with sweet goodness, or radioactive arachnids.
Reply
:iconkimurachan:
KimuraChan Featured By Owner Feb 29, 2012  Hobbyist General Artist
The head moved in the last scene... OMFG
Reply
:iconsparkling-autumn:
Sparkling-Autumn Featured By Owner Jan 7, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Holy Sweet.Healing.Iced.Tea! The skeletons had moved by itself! :fear:
Reply
:iconvera-san:
vera-san Featured By Owner Dec 31, 2011  Hobbyist Writer
My new motto will be "Life is like a box of radioactive spiders."
Reply
:iconrougeintheshadows:
RougeInTheShadows Featured By Owner Dec 28, 2011  Hobbyist Artist
RUN SKELETON BUDDY RUN
Reply
:iconanimel0vur:
animel0vur Featured By Owner Nov 13, 2011
LOL radioactive spider!
Reply
:iconoililyflower:
oililyflower Featured By Owner Aug 19, 2011
hahaha! love it :thumbsup:
Reply
:iconbean-nighe:
Bean-Nighe Featured By Owner Aug 2, 2011  Hobbyist Artist
Out of all the episodes this was the most funny to me, cause I'm terrified of spiders lol run my green goggled friend run!
Reply
:iconschattenlotus:
SchattenLotus Featured By Owner Aug 2, 2011
ARG, the Skeleton moved!! :D xD

It looked after him xD or maybe "he" had moved it by Accident...? xD


Hey, Brook... ... is that you? xD
Reply
:iconfrecklelemonade:
FreckleLemonade Featured By Owner Aug 2, 2011  Hobbyist General Artist
HAHAHAHAHAHA i love this one XD
Reply
:icontheghost2:
TheGhost2 Featured By Owner Jul 18, 2011  Student General Artist
Spider-Man: The Rebirth!
Reply
:iconanimewolf13:
AnimeWolf13 Featured By Owner Jul 12, 2011  Student Digital Artist
XDDDD now he's gonna be like spiderman!
Reply
:iconqikku:
Qikku Featured By Owner Jun 22, 2011
doesn't getting bitten turn you into spiderman or sumthin'?
Reply
:iconkingreddark:
KingRedDark Featured By Owner May 17, 2011  Student Digital Artist
hahaha, really nice :D
Reply
:iconvampyre-lover:
Vampyre-Lover Featured By Owner May 13, 2011
Love the skeletons Their Awesome!!!
Reply
:iconkreepingspawn:
KreepingSpawn Featured By Owner May 11, 2011  Professional Digital Artist
:ohnoes:
Reply
:iconmasterofall42:
masterofall42 Featured By Owner May 9, 2011
lol
Reply
:iconsebi91:
Sebi91 Featured By Owner May 7, 2011   Filmographer
Run pilot, run!
Reply
:iconduzloo:
Duzloo Featured By Owner May 5, 2011  Professional Interface Designer
Haha, love the dead body :D
Reply
:icondopushups:
dopushups Featured By Owner May 5, 2011  Hobbyist Digital Artist
friggin awesome stuff man..
Reply
:iconbedlamite91:
Bedlamite91 Featured By Owner May 4, 2011   General Artist
LOL this is great!!!!
Reply
:icondreadhaven:
DreadHaven Featured By Owner May 3, 2011
who is this new character?
Reply
:iconlorddracoargentos:
LordDracoArgentos Featured By Owner May 2, 2011  Professional Digital Artist
LMAO
Reply
:iconskutchi:
Skutchi Featured By Owner May 1, 2011
This skeleton is so fucked!
Reply
:iconstitchedupzombie:
StitchedUpZombie Featured By Owner Apr 30, 2011  Hobbyist Traditional Artist
But Mister Greengoggles, don't you want to become Spiderman? :U
Reply
:iconcheesylily02:
cheesylily02 Featured By Owner Apr 30, 2011  Student General Artist
LOL at the second panel. :XD:
Reply
:iconfirstoneoffthecliff:
Firstoneoffthecliff Featured By Owner Apr 30, 2011
I don't know what the fuss is all about, radioactive spiders are delicious. Good for you too. At least thats what the hallucinations from my radiation sickness tell me. And if I can't trust them, who can I trust? Not regular hallucinations, thats for sure.
Reply
:iconelleautumn:
elleautumn Featured By Owner Apr 29, 2011
lmao
i love how the skeletons head moved on the last panel!
Reply
:iconjuicyzombie:
juicyzombie Featured By Owner Apr 29, 2011
Maybe now he'll become spiderman? XD
Reply
:iconconnnn:
connnn Featured By Owner Apr 29, 2011
THAT sounds like an excellent idea.
Reply
:iconjuicyzombie:
juicyzombie Featured By Owner Apr 30, 2011
LOL I sure think so.
Reply
:iconaskyofautumntears:
ASkyOfAutumnTears Featured By Owner Apr 29, 2011
Why'd the head turn?
Reply
:iconilosttehgame:
iLostTehGame Featured By Owner Apr 29, 2011
I'm frightened because the skeleton's head turned.
Reply
:iconmidori-no-lala:
midori-no-lala Featured By Owner Apr 28, 2011
haha xd loved it, spetially the last vignette
Reply
:iconlady-akeru:
Lady-Akeru Featured By Owner Apr 28, 2011  Hobbyist General Artist
hahaha
Reply
:iconthehunter1277:
thehunter1277 Featured By Owner Apr 28, 2011
-_- ..... uh huh -_-
Reply
:iconinuyasha1111:
inuyasha1111 Featured By Owner Apr 28, 2011  Hobbyist General Artist
LOL, I love it.
Reply
:iconblackfirelight:
BlackFireLight Featured By Owner Apr 28, 2011
lol
Reply
:iconmrs-valentine:
Mrs-Valentine Featured By Owner Apr 28, 2011  Student
how many are zee captain's subordinates? :)
Reply
:iconvelociraptorblade:
VelociraptorBlade Featured By Owner Apr 28, 2011
Seems to me zee Captain's subordinates are just as crazy as the man himself.
Reply
:iconadvencherus:
Advencherus Featured By Owner Apr 28, 2011  Student General Artist
Wow this is amazing! At first I thought it was a photo but then I was all .... WOAH this is a drawing! Anyway, this is really cool and funny too
Reply
:icontoxicneonspacemonkey:
ToxicNeonSpaceMonkey Featured By Owner Apr 28, 2011  Hobbyist Traditional Artist
and now, a radioactive spiderman will join zee captain...
Reply
:icontizjezzme:
tizjezzme Featured By Owner Apr 28, 2011
LOL You are GOOD, and you are a HOOT! ♥
Reply
:icondlivaaaaar:
Dlivaaaaar Featured By Owner Apr 28, 2011
oh dear, thank you so much for sharing this.. i've just read through all the episodes and they are so apocalyptically awesome :D :D
Reply
:iconmyoneandonly:
myoneandonly Featured By Owner Apr 28, 2011  Professional Filmographer
Embrace the spiders! BECOME THE SPIDER-MAN!!!
Reply
:iconokularnica:
Okularnica Featured By Owner Apr 28, 2011  Hobbyist Photographer
I think his friend doesn't care about radioactive spiders :XD:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 27, 2011
Image Size
373 KB
Resolution
900×2231
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
64,729 (3 today)
Favourites
1,903 (who?)
Comments
148
Downloads
898
×